TOIMITUSEHDOT


TUOTTEEN TILAAMINEN
Tilattuasi tuotteen/tuotteita verkkokaupasta saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos et jostakin syystä saa vahvistusta, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse: info@designdeli.fi
Mikäli et halua tilata tuotetta verkkokaupasta, voit myös ottaa yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Lähetämme maksuohjeet joko sähköpostitse tai tekstiviestinä.


HINNAT JA POSTITUS
Kaikki hinnat ovat ilmoitettu euroina ja tuotteet sisältävät alv. 24% tai 10% (kirjat)
Pakkaus ja postitus lisätään automaattisesti kaikkiin tilauksiin.
Tilaukset toimitetaan Postin kautta kirjeenä tai postipakettina. Postipaketit toimitetaan toiveesi mukaan joko Smartpostiin tai postitoimipaikkaasi.

Voit myös tilata tuotteen sähköpostitse mikäli et halua käyttää verkkokauppaa. Paluupostissa saat Design Delin tilinumeron. Kun tilauksen ostohinta+postituskustannus näkyy tilillämme, postitamme tuotteen antamaasi osoitteeseen.

Lähetämme lähetykset 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Myös nouto Design Delin myymälästä on mahdollista sovittaessa.

Design Deli pidättää oikeudet hintamuutoksiin.


MAKSUTAVAT


Verkkokaupassa maksu tapahtuu ostoskorin kautta Finqu Pay-maskujärjestelmässä. Maksupalvelun välittäjä suomalainen Checkout, joka kuuluu syyskuussa 2014 tehdyn kaupan jälkeen OP-Pohjola konserniin.


Checkout Finland Oy

PL 322 33101 TAMPERE
Y-tunnus 2196606-6



PALAUTUKSET
Toivomme, että olet tyytyväinen Design Delin lähettämään tuotteeseen. Kaikki tuotteemme tarkastetaan ennen lähetystä, mutta jos et jostakin syystä ole tyytyväinen tilaukseen, voit palauttaa tuotteen 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömänä ja kaikki alkuperäiset laput kiinnitettyinä. Tilaaja vastaa tuotteen palautuksesta ja siitä aiheutuvista kuluista. Design Deli korvaa postituskulut siinä tapauksessa, jos tuote on viallinen.
Rahat palautetaan tilaajalle, kun tuote on vastaanotettu, tarkastettu ja palautus täyttää yllä mainitut ehdot.
Ennen mahdollista palauttamista, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@designdeli.fi ja saat palautusohjeet.


TOIMITUKSESSA RIKKOONTUNUT LÄHETYS

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.


YHTEYSTIEDOT
Mikäli sinulla on kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä s-postise tai puhelimitse:
info@designdeli.fi
050 311 2311